WERKLUST

Stuur jezelf en help een ander.


http://www.denationaleklantmanagementdag.nl/WEB/index.php/programma-24-april-2012.html

Hoe kan het ook anders. De Nationale klantmanagementdag 2012 staat helemaal in het teken van het nieuwe Werken naar Vermogen.

Werken naar Vermogen gaat veel betekenen voor de ontwikkeling van het beroep klantmanager. Om een voorbeeld te noemen. Sleutelfiguren roepen steeds vaker dat de nieuwe klant de werkgever is.

Als dat geen verandering in de beroepsopvatting betekent dan weet ik het niet meer.

Vol trots kan ik melden dat ik ook dit jaar weer de dagvoorzitter ben voor het ochtendprogramma. Ik zie er naar uit. Vorig jaar was het een opwindende ervaring. Ik verwacht hetzelfde voor deze aflevering.

10 januari 2012

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s