WERKLUST

Stuur jezelf en help een ander.

Let ook eens op het taalgebruik bij arbeidsbemiddeling.

De klant wordt uit de bak gehaald en vervolgens op een baan geplaatst. De matching wordt toegepast, de diagnose wordt uitgevoerd.

Allemaal lijdende vorm.

als je op het taalgebruik let, wordt er van de klant helemaal niets verwacht. Behalve een passieve houding.

Van de kracht van de klant maken we geen gebruik.

Het probleem is dat als we van de kracht van de klant gebruik willen maken we hem daar eerst in moeten zetten. En daar nemen we de tijd niet voor.  Het is wel nodig. Let eens op het taalgebuik van de klant.

Ik kan geen baan krijgen. Werkgevers willen mij geen baan geven.

Klanten dennken dat een baan een cadeautje is wat hen wordt onthouden.

Nog een wereld te winnen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s