WERKLUST

Stuur jezelf en help een ander.

2 thoughts on “Straf niet voortdurend iedereen af.

  1. Ha Klaas, weer een leuke post! Graag wil ik er nog aan toevoegen dat je op den duur niet alleen je klanten straft, maar ook definitief wegjaagt. Terwijl een andere houding (…) klanten aantrekt. Ik denk bijvoorbeeld aan Seats2Meet, waar je een gratis werkplek mét koffie, thee en lunch krijgt, waar je de hele dag kunt hangen en S2M krijgt er uiteindelijk heel veel gratis reclame voor terug. Het werkt.

    Like

    1. Anoniem schreef:

      Daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in. Nu werk ik zelf voor een overheidsinstelling en dat is een monopolie. Met andere woorden: klant kan niet weglopen. Zou tot zorgvuldig nadenken moeten leiden hoe je daar mee omgaat. Maar helaas dat gebeurt lang niet altijd.

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s